IT i Danske Spil
Vi er 115 gode kolleger samlet i IT, hvor tæt samarbejde, en fleksibel hverdag og stærke IT-kompetencer skaber en kultur, som vi er stolte af.
Når der arbejdes med IT hos Danske Spil, går det helt grundlæggende ud på at skabe, udvikle og vedligeholde alle de tekniske forhold, som giver vores kunder en god og sikker spiloplevelse. Vi indsamler enormt meget data, og vi er gode til at inddrage brugerne.
I Danske Spil er der IT i alt hvad vi laver, og de digitale kanaler står for 64 % af vores salg. Vi skal hele tiden nytænke og udvikle vores spiltilbud og samtidig passe godt på vores kunder.
Der er mange forskellige arbejdsopgaver i relation til IT i Danske Spil. Du kan både arbejde med leverandørstyring, hvor vi håndterer kontrakter og samarbejder med diverse leverandører, både for spilvertikaler og IT-indkøb, og du kan arbejde med Danske Spils IT-arkitektur. Samtidig har vi afdelinger, der står for at udvikle og drive vores interne infrastruktur, vores systemer og ikke mindst danskespil.dk.
Hos os arbejder vi samtidig aktivt med at finde nye muligheder indenfor alt fra systemudvikling og UX-design til analyse og kvalitetssikring. Samtidig besidder vi en stor mængde data om vores kunder, som skal opbevares sikkert, hvorfor IT-sikkerhed også er et område, der er i konstant udvikling hos os.