Digitale og sociale medier
Hos Danske Spil er der masser af muligheder for at arbejde med digitale platforme og sociale medier.
Dels har vi vores egne sociale medier, men al vores marketing kører desuden digitalt. Noget annoncering er hovedsageligt taktisk og salgsdrevet og skal føre til konvertering, når vi for eksempel kommunikerer spil, kampe eller pokerturneringer. Denne digitale annoncering kører løbende på vores forskellige digitale kanaler.
Derudover har vi vores anden digitale annoncering, som handler mere om brand-building i form af kampagner i løbet af året. Dette er udviklet af vores brandingafdelinger, og har til formål at nå ud til så mange som muligt i målgruppen for at øge kendskabet til Danske Spil som virksomhed. Det kan dog også være kendskab til et nyt eller eksisterende produkt, holde Sport & Casino og vores produkter top of mind hos vores eksisterende og nye kunder og genaktivere vores kunder.
Samtidig har Danske Spil en masse apps og digitale platforme til vores kunder. Derfor har vi en lang række dygtige kollegaer til at udvikle Danske Spils digitale kanaler - både på web, i apps og digitalt i retail. Her går det ud på at bygge enkle og underholdende kunderejser for nogle af Danmarks stærkeste brands som Oddset og Lotto.