Din udviklingsrejse i Danske Spil
Din indsats er vores overskud
Din tilgang bliver til samfundets overskud
Hos Danske Spil er vi glade for at se et flot CV, men vi tror også på, at personlighed, engagement og overskud er vigtigt. Det kræver mod, vilje og evnen til at gå nye veje. Hvis du tør at gå forrest og skabe udvikling i samarbejde med dine kollegaer, tror vi på, at vi kommer længst. Det giver store muligheder for dig, som kan, vil og tør sætte fart på din egen og virksomhedens udvikling. Det er dit job, der er med til at sikre et milliardoverskud til det danske samfund. Det betyder, at din tilgang til opgaven i sidste ende bliver til samfundets overskud.
Mulighed for ansvar
Vi ønsker at tiltrække, fastholde og udvikle medarbejdere med sans for vores vigtigste opgave – at være til glæde for danskerne og til gavn for fællesskabet.
Hvis du er klar til at gribe ansvaret, uanset om du arbejder i et agilt udviklingsteam eller i driften, så får du mulighed for det. Vi arbejder i teams, og du får stor frihed, fleksibilitet, masser af indflydelse og mulighed for udvikling.
Et dynamisk læringsmiljø
Vi har et stærkt læringsmiljø, som hele tiden styrkes
gennem interne uddannelser og netværk, fordi vi gerne vil blive dygtigere sammen. Hver måned har vi kollegaer, som rokerer til en ny stilling – og det er noget, vi går meget op i.
Lysten til at lykkes
Uanset hvilken afdeling, du bliver en del af i Danske Spil, er der ikke er langt fra idé til handling. Du vil skulle følge opgaver og projekter fra start til slut. Hvad enten, du skal arbejde med IT,
marketing eller økonomi, er forventningerne og ansvaret det samme. Der ligger et stort ansvar i den enkelte rolle, også selvom du ikke har så meget erfaring. Danske Spil gør ingenting halvt;
vi er ambitiøse i forhold til mål, og hvad vi vil opnå. Hos os må frygten for at fejle aldrig overskygge lysten til at lykkes.
Tjek Ind samtaler
I Danske Spil har vi Tjek Ind samtaler tre gange om året, hvor du sammen med din leder drøfter mål & retning, kompetencer & udvikling samt præstation & evaluering. Formålet med samtalerne er at understøtte en fleksibel og nærværende dialog mellem medarbejder og leder.